ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω το αντίτιμο του εισιτηρίου μου;

  • Με μετρητά στο κεντρικό ταμείο ή στα αυτόματα ταμεία πληρωμής - paystations που βρίσκονται στην είσοδο και έξοδο του σταθμού. 

Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου, πώς μπορώ να εξυπηρετηθώ;

  • Πατήστε το κουμπί των πληροφοριών που βρίσκεται στα μηχανήματα αυτόματης πληρωμής και στα μηχανήματα εισόδου / εξόδου και οι υπάλληλοι του σταθμού, προκειμένου να σας διευκολύνουν, θα καλέσουν την οδική βοήθεια.

Λειτουργεί πλυντήριο αυτοκινήτων στο σταθμό;

  • Στο χώρο του σταθμού μας διατίθενται υπηρεσίες πλυντηρίου. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην υποσελίδα: ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ

Ποιές είναι οι ημέρες και ώρες λειτουργίας του χώρου στάθμευσης;

  • Ο σταθμός μας λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

Ποιά είνα η διαδικασία που ακολουθεί κάποιος περιστασιακός επισκέπτης του σταθμού;

  • Η είσοδος στο σταθμό γίνεται από την ξεχωριστή λωρίδα κυκλοφορίας επί της οδού Κ. Παλαμά. Κατά την είσοδο στο σταθμό ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει μία από τις δύο λωρίδες εισόδου, πάνω από τις οποίες υπάρχει κατάλληλη ένδειξη με πράσινο βέλος. Ο επισκέπτης πατώντας το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου στο μηχάνημα εισόδου, λαμβάνει το εισιτήριό του όπου αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος, καθώς και η ημερομηνία και ώρα εισόδου.
  • Ο επισκέπτης παρκάρει ο ίδιος το όχημά του, ακολουθώντας τα ευδιάκριτα βέλη και την κατάλληλη σήμανση είτε στα άνω επίπεδα είτε στα κάτω επίπεδα του σταθμού. Κατά την επιστροφή στο σταθμό και έπειτα από την πληρωμή του εισιτηρίου, ο επισκέπτης ακολουθώντας την κατάλληλη σήμανση οδηγείται στην έξοδο του σταθμού επί της οδού Αργυριάδη. Με την εισαγωγή του εισιτηρίου στο μηχάνημα της εξόδου, η μπάρα εξόδου ανοίγει αυτόματα. 

Πώς μπορώ να γίνω μόνιμος πελάτης του σταθμού;

  • Για να γίνετε μόνιμος πελάτης στο POLIS PARKING αρκεί να επισκεφθείτε το κεντρικό ταμείο του σταθμού.
  • Μετά από μία πρώτη ξενάγηση στους χώρους του σταθμού επιλέγετε τη θέση στάθμευσης που εσείς επιθυμείτε. Στη συνέχεια εκδίδεται η προσωπική σας κάρτα εισόδου /εξόδου πληρώνοντας το αντίτιμο της μηνιαίας στάθμευσης, καθώς και το ποσό των 10 € για τη όλη διαδικασία εγγραφής.    

Πότε γίνεται η ανανέωση της κάρτας μηνιαίας στάθμευσης;

  • Η ανανέωση της κάρτας σας γίνεται στο κεντρικό ταμείο του σταθμού οποιαδήποτε ημέρα μέχρι το αργότερο εντός πέντε ημερών μετά την ημερομηνία λήξης της κάρτας σας. 

Ως μόνιμος πελάτης, μπορώ να σταθμεύσω το δεύτερο όχημά μου στη θέση μου; 

  • Βεβαίως! Μπορείτε να σταθμεύσετε το δεύτερο όχημά σας στη θέση σας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, αρκεί όμως να μη βρίσκονται τα δύο οχήματα ταυτόχρονα μέσα στο σταθμό.